Regulamin sklepu
§ 1 Postanowienia wstępne
- Sklep internetowy Wydawnictwa Niebo na Ziemi, dostępny pod adresem internetowym https://rafalwerezynski.pl/sklep, prowadzony jest przez Rafała Wereżyńskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Maria Wereżyńska i Rafał Wereżyńki. Spółka Cywilna, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5252773098, REGON 381973612.
§ 2 Definicje
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Maria Wereżyńska i Rafał Wereżyński. Spółka Cywilna, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5252773098, REGON 381973612
- Klient – podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Pośrednik – osoba prawna działająca w porozumieniu ze Sprzedawcą w celu efektywnego wykonania Umowy Sprzedaży.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym: https://rafalwerezynski.pl/sklep
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt – dostępne w sklepie materiały będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Produkt elektroniczny – dostępne w sklepie materiały w formie elektronicznej (e-booki, audiobooki, nagrania webinarów i medytacji), będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Produkt fizyczny – dostępne w sklepie materiały w formie fizycznej (np. książki), będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Sklep – sklep internetowy, w którym Klient może nabyć oferowane przez Sprzedawcę Produkty.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Umowa o dostarczaniu treści cyfrowej – umowa sprzedaży Produktu elektronicznego (np. e-booka, audiobooka, kursu online) zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
§ 3 Kontakt ze Sklepem
- Siedziba Sprzedawcy: ul. Piekarska 6 / 24, 00-264 Warszawa
- Adres e-mail Sprzedawcy: info@rafalwerezynski.pl (faktury, płatności, reklamacje dotyczące Produktów elektronicznych).
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresu email podanego w niniejszym paragrafie.
- W przypadku zwrotów i reklamacji Produktu fizycznego adresem kontaktowym jest adres firmy IMKER zajmującej się wysyłką książek w imieniu M. Wereżyńska i R. Wereżyński S.C.:
IMKER Sp. z o.o.
ul. Szczebrzeska 55a
22-400 Zamość
§ 4 Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies.
§ 5 Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
- Ceny w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
§ 6 Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- wybrać w Sklepie Produkt będący przedmiotem Zamówienia poprzez naciśnięcie przycisku „Dodaj do koszyka”,
- wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia wraz z adresem, potrzebnych do wystawienia faktury imiennej; jeśli potrzebna jest faktura na firmę należy zaznaczyć odpowiednią opcję oraz wpisać dane do faktury wraz z NIPEM,
- W razie zakupu książki papierowej wybrać metodę wysyłki.
- kliknąć przycisk “Kupuję i płacę”,
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.
§ 7 Oferowane metody płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności za Produkt:
a) Płatności elektroniczne
b) BLIK
§ 8 Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 6 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności elektronicznych albo BLIK, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- Czas realizacji zamówienia i początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od dnia wpłynięcia wpłaty za Produkt na rachunek bankowy Sprzedawcy. Produkt elektroniczny (np. e-book, nagranie z kursu) będzie dostarczony do Klienta w dniu otrzymania wpłaty lub następnego dnia, z zastrzeżeniem § 8 pkt 5. Produkt fizyczny będzie wysłany w ciągu dwóch dni roboczych od dnia otrzymania wpłaty, z zastrzeżeniem § 8 pkt 5. Dostawa Produktu fizycznego odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
- Klient może skorzystać z następujących metod dostawy zamówionego Produktu fizycznego:
– przesyłka do paczkomatu inPost
– przesyłka pocztowa (Pocztex)
– przesyłka kurierska (DPD/Fedex) - W razie nabycia przez Klienta Produktu elektronicznego lub Produktu fizycznego w formie przedsprzedaży, wysyłka Produktu następuję w terminie określonym w sklepie dla danego Produktu.
- W przypadku nieotrzymania dostępu do Produktu elektronicznego bez zbędnej zwłoki po dokonaniu płatności Klient może złożyć Sprzedawcy reklamację (patrz § 11). Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy Klientowi Produktu po zgłoszonej reklamacji Klient może odstąpić od umowy. W przypadku nieotrzymania Produktu elektronicznego nabywanego w formie przedsprzedaży w terminie 5 dni roboczych od dnia określonego w sklepie na wysyłkę Produktu w formie przedsprzedaży Klient może złożyć Sprzedawcy reklamację (patrz § 11). Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy Klientowi Produktu po zgłoszonej reklamacji Klient może odstąpić od umowy.
- W przypadku nieotrzymania Produktu fizycznego w ciągu 5 dni roboczych od dnia dokonania płatności (z zastrzeżeniem § 8 pkt 5), Klient może złożyć Sprzedawcy reklamację (patrz § 11). W przypadku nieotrzymania Produktu nabywanego w formie przedsprzedaży w terminie 5 dni roboczych od dnia określonego w sklepie na wysyłkę Produktu w formie przedsprzedaży Klient może złożyć Sprzedawcy reklamację (patrz § 11).
- Linki do ebooka i nagrań będą aktywne przez ograniczoną ilość czasu, dlatego zaleca się niezwłoczne zapisanie ebooka lub nagrań na nośniku pamięci przez Klienta, nie później niż w ciągu 30 dni od dokonania zakupu. Klient ponosi ryzyko niezapisania ebooka lub nagrań na odrębnym nośniku pamięci w ciągu 30 dni od chwili otrzymania wiadomości elektronicznej z adresem do ich pobrania.
§ 9 Odpowiedzialność Sprzedawcy
- Przedsiębiorca odpowiada za:
– niedostarczenie treści cyfrowych lub usługi cyfrowej;
– brak zgodności treści cyfrowych lub usługi cyfrowej z umową, który istnieje w momencie dostawy i ujawnia się w okresie następującym po dostawie, który nie może być krótszy niż dwa lata. Jeżeli brak zgodności ujawnia się w ciągu pierwszego roku, Klient nie musi dowodzić, że istniał on w momencie dostawy. - Zgodność treści cyfrowych w Sklepie Sprzedawcy z umową oznacza, że
– spełniają one warunki przewidziane w umowie w odniesieniu do opisu, ilości i jakości, a także innych cech, takich jak funkcjonalność i kompatybilność
– nadają się do celu uzgodnionego w toku procesu zawierania umowy
– nadają się do celów, do których zazwyczaj korzysta się z treści cyfrowych lub usług cyfrowych tego samego rodzaju
– mają takie cechy i inne funkcje działania (w tym w odniesieniu do funkcjonalności i kompatybilności), których Klient może zasadnie oczekiwać
– są zgodne z wersjami próbnymi lub zapowiedziami udostępnionymi przed zawarciem umowy.
§ 10 Prawo odstąpienia od umowy i zwroty Produktu elektronicznego
- Klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny pod warunkiem, że nie wykona płatności z zastrzeżeniem par. 9 pkt. 4.
- Klient może wyrazić zgodę na rozpoczęcie spełnienie świadczenia przed upływem terminu na odstąpienie od umowy (tzn. zamawia e-booka lub nagrania i od razu decyduje się na ich pobranie, nie czekając 14 dni na zmianę decyzji);
- Zgodnie z art. 38 ust. 13 ustawy o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do Umowy o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Innymi słowy: po wykupieniu produktów elektronicznych w Sklepie i automatycznym otrzymaniu dostępu do nich, Klientowi nie przysługuje prawo zwrotu z zastrzeżeniem par. 9 pkt. 4.
- W związku z implementacją w polskim prawie Dyrektywy Towarowej i Dyrektywy Cyfrowej Unii Europejskiej Klient może odstąpić od umowy o dostarczenie treści cyfrowej po jej otrzymaniu, jeśli:
– nie otrzymał Produktu elektronicznego bezzwłocznie lub w uzgodnionym terminie (na przykład w późniejszym terminie uzgodnionym przy Przedsprzedaży), a także po wezwaniu Sprzedawcy do jego dostarczenia;
– jeśli Produkt elektroniczny nie jest zgodny z umową (np. wadliwy), a Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z umową pomimo wezwania lub nie obniżył proporcjonalnie ceny. - Po odstąpieniu od umowy przez Klienta Sprzedawca zwraca Klientowi wszelkie koszty.
§ 11 Prawo odstąpienia od umowy i zwroty Produktu fizycznego
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 287), Klient, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
- Bieg terminu 14 rozpoczyna się od daty objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik.
- Zwrot towaru ze sklepu internetowego można dokonać poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres:
IMKER spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Szczebrzeska 55a
22-400 Zamość
Towary odsyłane w ramach procedury zwrotu należy również wysyłać na powyższy adres. - W przypadku wykonania przez Klienta przysługującego mu prawa do odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą, a tym samym nie wywołuje ona żadnych skutków prawnych.
- W takim przypadku, Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, dokona zwrotu wszystkich otrzymanych od niego płatności, w tym koszt dostarczenia rzeczy, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
- Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją upoważnionej przez niego osobie niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Klient zobowiązany jest ponieść tylko i wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
§ 12 Licencja na korzystanie z produktów elektronicznych
- Każdy ebook i nagranie oferowane przez Sprzedawcę w Sklepie internetowym stanowią utwory w rozumieniu Prawa autorskiego, a tym samym są objęte przewidzianą tym prawem ochroną.
- Sprzedawca sprzedając ebooka lub nagranie udziela Klientowi licencji na korzystanie z nich na czas nieokreślony.
- Licencja na korzystanie z zakupionego ebooka lub nagrania umożliwia korzystanie z niego tylko przez Klienta dla własnego użytku osobistego.
- Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów Prawa autorskiego Klient nie jest uprawniony do:
– rozpowszechniania ani udostępniania zakupionego ebooka lub nagrania ani ich fragmentów, zarówno w celach komercyjnych, jak i niekomercyjnych;
– kopiowania ebooka lub nagrania w innym celu niż dla potrzeb własnego użytku osobistego;
– dokonywania zmian czy wszelkiego rodzaju modyfikacji ebooka lub nagrania, w tym usuwania błędów. - Klient, który zakupił ebooka lub nagranie, nie ma prawa udzielania dalszych licencji na korzystanie z nich.
§ 13 Reklamacje dotyczące Produktu elektronicznego
- Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- W przypadku Produktu elektronicznego Klient ma prawo zgłosić reklamację w drodze elektronicznej na adres poczty elektronicznej info@rafalwerezynski.pl z dopiskiem „Reklamacja dot. Produktów elektronicznych” w przypadku problemów z pobraniem zamówionego ebooka czy nagrania lub ich otwarciem, w szczególności, gdy:
– pobrany plik zawierający ebooka okaże się uszkodzony lub nie uruchamia się w programie przeznaczonym do odczytywania plików w formacie PDF;
– pobrany plik mp3 nie daje się otworzyć;
– w terminie 48 godzin od momentu zapłaty Klient nie otrzyma na podany przez niego adres poczty elektronicznej linków umożliwiających pobranie ebooka lub nagrania. - Reklamacja winna zawierać w szczególności opis problemu, który Klient zgłasza, imię i nazwisko osoby zgłaszającej w imieniu Klienta reklamację, nr zamówienia, którego zgłoszenie dotyczy, a także sposób kontaktu z Klientem (adres poczty elektronicznej, numer telefonu, ewentualnie adres do korespondencji). Sprzedawca zastrzega sobie możliwość kontaktu z Klientem przy wykorzystaniu podanych przez niego danych kontaktowych.
- Sprzedawca zrobi dołoży wszelkich starań, aby rozpatrzyć reklamację niezwłocznie (najczęściej 1-2 dni; najpóźniej w terminie 14 dni) i w razie jej pozytywnego rozpatrzenia – wysłać Klientowi linki do ebooka lub nagrań audio na wskazany przez niego adres emailowy w ciągu 48 godzin od dnia rozpatrzenia Reklamacji, z zastrzeżeniem pkt 8 poniżej.
- Reklamacje zgłoszone po upływie jednego roku od dnia upływu terminu, w którym linki umożliwiające pobranie ebooka lub nagrania winny zostać zgodnie z Regulaminem dostarczone Klientowi, nie podlegają rozpatrzeniu.
- Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
§ 14 Reklamacje dotyczące Produktu fizycznego
- Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Istota wady fizycznej w tym przypadku polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:
– nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,
– nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając odpowiednią próbkę lub wzór,
– została Klientowi wydana w stanie niezupełnym/wybrakowanym. - Klient ma prawo złożyć reklamację drogą pocztową na adres:
IMKER spółka z o.o.
ul. Szczebrzeska 55a
22-400 Zamość
Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy również wysyłać na powyższy adres. - Reklamacja winna zawierać w szczególności opis problemu, który Klient zgłasza, imię i nazwisko osoby zgłaszającej w imieniu Klienta reklamację, nr zamówienia, którego zgłoszenie dotyczy, a także sposób kontaktu z Klientem (adres poczty elektronicznej, numer telefonu, ewentualnie adres do korespondencji). Sprzedawca zastrzega sobie możliwość kontaktu z Klientem przy wykorzystaniu podanych przez niego danych kontaktowych.
- Jeżeli Produkt fizyczny został uszkodzony podczas transportu, Klient powinien sporządzić protokół szkody i zrobić zdjęcia. Jeśli Klient zauważy uszkodzą paczkę w chwili doręczenia, to powinien poinformować od razu kuriera. Następnie może wysłać protokół szkody wraz ze zdjęciami na adres wskazany w pkt 3 lub wysłać je na adres: info@rafalwerezynski.pl abyśmy mogli skutecznie złożyć reklamację u przewoźnika za uszkodzenie podczas transportu
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- W przypadku Produktu fizycznego Reklamacje zgłoszone po upływie jednego roku od dnia upływu terminu dostawy towaru do Klienta, nie podlegają rozpatrzeniu.
- Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
§ 15 Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym (informacje na temat innych produktów sprzedawcy).
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
a) Pośrednik obsługujący oprogramowanie do sprzedaży (wordpress.org)
b) Pośrednik obsługujący internetowy system fakturowania (Fakturownia Spółka z o.o.);
c) Pośrednik obsługujący wysyłkę Produktu fizycznego, czyli książki w formie papierowej, a także procedurę zwrotów i reklamacji (Imker Spółka z o.o.)
d) W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta Pośrednikowi obsługującemu płatności elektroniczne (mBank), umożliwiając zapłatę za Produkt w Sklepie internetowym.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
6. Dokładne informacje o przetwarzaniu danych osobowych są zawarte w Polityce Prywatności.
§ 16 Prawa i obowiązki w razie rozwiązania umowy o dostarczaniu treści cyfrowych
- W przypadku rozwiązania Umowy Sprzedaży Sprzedawca wypełnia obowiązki w zakresie ochrony danych osobowych ciążące na nich na mocy rozporządzenia (UE) 2016/679 (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych). Pod pewnymi warunkami Sprzedawca:
– powstrzyma się od wykorzystywania treści innych niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Klienta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej;
– zezwala Klientowi na nieodpłatne odzyskanie takich treści w rozsądnym terminie, nie czyniąc mu w tym względzie przeszkód.
2. Po rozwiązaniu umowy Klient powstrzyma się od korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
§ 17 Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany będą aktualizowane na tej stronie z podaniem daty ostatniej aktualizacji.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
Data ostatniej aktualizacji: 14.01.2023 r.